Heb je een opmerking of suggestie? Je kunt ons altijd bellen op 0318-617485 of mailen naar info@tandartsede.nl. Ook kun je hier je ervaringen met Tandarts Ede delen.
We doen ons uiterste best om je tevreden te stellen. Toch een klacht? Laat het ons weten. We nemen iedere reactie serieus, want jouw ervaring is belangrijk voor ons. We horen graag waar je niet tevreden over bent, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken. Mogelijk is er sprake van een misverstand en kunnen we dat in een gesprek oplossen. Het is ons doel om jouw klacht samen met jou in goede harmonie af te handelen.
Volgens de Wet Klachtrecht Cliënten Zorgsector (WCKZ) is een zorgverlener verplicht een klachtregeling aan te bieden waar je terechtkunt met jouw klacht. Deze klachtenregeling heeft Tandarts Ede ondergebracht bij de KNMT.
Als je onverhoopt niet tevreden bent, proberen we samen met je een oplossing te vinden. In principe lukt dat altijd, maar het kan natuurlijk voorkomen dat we er samen niet uitkomen. In dat geval kun je terecht bij de KNMT, de Koninklijke Nederlandse Maatschappij tot bevordering der Tandheelkunde. De KNMT kan bemiddelen of overgaan tot een formele behandeling van je klacht en een uitspraak doen. Aan de klachtenregeling van de KNMT zijn geen kosten verbonden. Meer informatie kun je schriftelijk opvragen bij de KNMT, Postbus 2000, 3430 CA Nieuwegein (www.knmt.nl).
Voor persoonlijk advies of informatie kun je online contact opnemen met het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP) via de site: www.allesoverhetgebit.nl. Je kunt desgewenst je vragen achterlaten via het online-vragenformulier. Deze worden dan zo snel mogelijk beantwoord.
Voor een persoonlijk advies of informatie kunt u online contact opnemen met het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP) via de site: www.allesoverhetgebit.nl. U kunt desgewenst uw vragen achterlaten via het online-vragenformulier. Deze worden dan z.s.m. beantwoord.
Algemene voorwaarden | Disclaimer | Privacyregelement