Als u bij ons op afspraak bent geweest en uw zorgverzekeraar vergoedt niet- of deels de tandheelkundige behandeling, dan bent u gewend om namens ons de (rest)nota van Famed te ontvangen. Famed is recent samengegaan met Infomedics. Onze rekeningen worden daarom vanaf 1 oktober 2019 door Infomedics verstuurd.
Digitale rekening
Onlangs hebben wij u ook geïnformeerd over de digitale nota. Als uw juiste mobiele telefoonnummer en e-mailadres bij ons bekend zijn, ontvangt u uw rekening voortaan digitaal. Wanneer de gegevens niet volledig zijn of wanneer u ons heeft laten weten dat u de nota per post wenst te ontvangen, dan ontvangt u uw toekomstige nota’s nog steeds in de brievenbus.
Vragen over uw rekening
Op de website van Infomedics vindt u de antwoorden op veelgestelde vragen. Ook kunt u op de website via de rekeningchecker snel en eenvoudig controleren of uw rekening al is betaald. Komt u er niet uit, dan kunt op werkdagen tussen 09.00 – 17.00 uur bellen met de Servicedesk van Infomedics via telefoonnummer 036 – 20 31 900.